top of page

Bonjour 

позитивният блог 

МЕБЕЛИ

Място за вашата реклама

e-mail  за връзка mevali@abv.bg

Намерих те

Сутрин от любов събуден изгряваше денят ми нов…

там в него, с трепет гонех пеперуди дивни и

с надежда чаках, знак да ми дадат - Как да те намеря?!

Вечер от мечти роден идваше сънят ми нов…

там в него, преследвах чуден еднорог и

с вълнение се молех при теб да ме отведе.

Ден и нощ… нощ и ден, търсих те красив и необикновен.

Всеки ден в мислите си, за тебе аз копнях

и всеки ден, все по-силно липсваше ми ти.

Всяка нощ в съня ми, за малко само те крадях

и всяка нощ, все по- силни целувките ни бяха.

Ден и нощ… нощ и ден, исках те красив и необикновен.

Като топъл вятър край мен времето препускаше лудо.

Дни и нощи, като прелетни птици отлитаха бързо.

А аз дълго вървях по чужди пътеки и питах света: Къде е пътят към теб ? – дълго питал си и ти!

Дни и нощи, нощи и дни и ПОЗНАХ ТЕ- красив и необикновен!


bottom of page