top of page

Bonjour 

позитивният блог 

МЕБЕЛИ

Място за вашата реклама

e-mail  за връзка mevali@abv.bg

Морето обича своите вълни


Аз съм сякаш вълната в твоето море?!

Малка, тиха!Наивно притаила дъх, търся шепота на любовта.

Грациозна, горда, като кралица! Безсрамно отнемам ти властта.

Буйна, силна, като дивите коне! Препускам жадно във страстта.

… и няма море без вълни!

Аз съм сякаш облаците в твоето небе?!

Влюбена, искряща! С огнен поглед те разтапям в нощта.

Чиста, нежна! Като дантела, докосвам те на сутринта.

Сърдита и малко хитра, нося аромат на дъжд през пролетта.

… и няма безоблачно небе!

Аз съм сякаш мечтата на твоето сърце?!

Приказна, загадъчна, като принцеса! Завладявам ти ума.

Или наивна, палава, като дете! Неуморно бягам във тълпата.

А ти, устремен тичаш все към мен ! Усмихвам се… и знам

…няма човек без мечти!

bottom of page